Betygsbubblan

Ni undrar kanske hur vi har det jag å mitt virus! Jo tack, bara bra. Fast nu tror jag min kompis hittat nya vänner för jag tror hen håller på att lämna mig. Redan i lördags drog nog virus på puben och jag drog till Orsa för en snabbvisit. Sen har virus hållit sig borta, tror hen träffa en ny vän på puben. Tur man är van att leva själv, jag unnar hen nya vänner att umgås med, ska jag vara ärlig så var jag lite trött på hen så inte mig emot. Jag tror vi var redo att gå vidare.
Sen har jag inte varit så social för det har varit betygsarbete och omdömen för hela slanten. Idag 16.00 var jag klar med betygen och skyndade mig hem för saemieavslutning med mina gymnasieelever. Det blev pizza, julmust, gofika (tack vare en kladdkaka från Linnea :) ) och spel. Mycket mysigt, härliga ungdomar som jag får låna och umgås med nu när mina ungdomar inte finns i närheten, Tur de!
Iaf så kanske jag har lite tid över till annat som att tänka, skriva, slå in julklappar och umgås. Man kan ju alltid hoppas :) Snart får jag krama mina barn. Det är det jag längtar efter mest just nu.
 
Kramas mera och ta hand om er. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tjidtjie.blogg.se

Hur är det när barnen flyttar hemifrån å du är ensam kvar. Till mina älskade ungar.

RSS 2.0